Hvordan vet man om man har tatt for mye Stilnoct og Pinex Forte?

Hei. Hvordan vet man om man har tatt for mye Stilnoct og pinex forte? Prøvd å finne det ut, men uten hell. Tatt to stk Stilnoct 10mg, og fire stk pinex forte 500mg. Så 20mg Stilnoct og 2gr pinex forte,
Føler meg helt lealaus, men ikke dårlig.

Kvinne, 32 år fra Oppland
RUStelefonen svarer:
Først og fremst gjør vi oppmerksom på at vi ikke er medisinsk utdannet. Vårt svar til deg blir derfor mer generelt.
Når det gjelder anbefalt dosering, mulige bivirkninger og symptomer på overdose, viser vi til Felleskatalogens omtale av Stilnoct og Pinex Forte. Du bør unngå å bruke større doser enn hva som fremgår der. Uansett er dette noe du bør ta opp med legen din, som kjenner din helsetilstand, slik at dere sammen kan komme fram til hvilken dosering som fungerer best for deg.
Ved akutte bekymringer om overdoser generelt anbefaler vi å kontakte helsepersonell eller ringe giftinformasjonen på 22591300.