Sobril og Vallergan

Heisann 🙂
Jeg venter pĂ„ Ă„ fĂ„ komme til psykolog. Ikveld har jeg mye angst, derfor har jeg tatt sobril 10 mg og 2 vallergan. FĂžler jeg mĂ„tte ta noe ekstra slik at jeg fĂ„r sove. Inatt. Men kom ogsĂ„ pĂ„ at jeg tar fast metoprolol 50 mg daglig for hĂžy puls…. ble plutselig redd for om dette var farlig for meg med all denne blandingen av medisiner…
Kvinne, 33 Ă„r fra Hordaland

RUStelefonen svarer:
Vi er ikke helsepersonell og har dessverre ikke anledning til Ä gi veiledning pÄ medisinering, vi er heller ikke en akutt-tjeneste; det kan ta flere dager Ä fÄ svar her. Vi vil anbefale deg Ä snakke med legen som foreskriver om hvor mye du kan ta maksimum.
Dersom det er utenfor legens Äpningstid, kan du forsÞke Ä spÞrre Giftinformasjonen, de har dÞgnÄpent og det jobber farmakologer og helsepersonell der.
Var du fornĂžyd med svaret? Gi oss tilbakemelding her!
Send inn spÞrsmÄl
Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spÞrsmÄl ved Ä lage et kodeord du senere kan sÞke med. Du fÄr svar sÄ fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. UnngĂ„ Ă„ oppgi personopplysninger i ditt kodeord.
Send inn spÞrsmÄl
fant du ikke det du lette etter?
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. UnngÄ Ä oppgi personopplysninger i ditt kodeord.