Alkoholiker har fått lyrica vil ha temgesic

har mistet min datter og 5 barnebarn.har en gjeld på 1,6 mill.har bipolar lidelse.er alkoholiker.har fått lyrica, men dyrt og ingen effekt.kan jeg få temgesic.?

Kvinne, 66 år fra Vest-Agder
RUStelefonen svarer:
Det høres ut som du er i en veldig vanskelig situasjon og så absolutt trenger hjelp. Vi anbefaler deg å ta kontakt med legen din når det gjelder bruk av medisiner. Etter beskrivelsen din å dømme virker det som du også trenger hjelp i forhold til livssituasjonen for øvrig og dette er også noe du kan snakke med legen din om.
Hvis du har det vondt og trenger noen å snakke med før du får time hos lege vil vi anbefale deg å kontakte kirkens SOS, der vil du kunne møte et medmenneske å prate med.