Aldersgrensa for MDMA?

Hei dere 🙂
Jeg lurte bare pÄ hva aldersgrensa var for MDMA, finner det ikke noe sted pÄ Internettet. Og pris for en vanelig dose av MDMA. Og jeg ville gjerne ha svar litt fort skal snart ha et prosjekt som skal innleveres.
Kvinne, 14 Ă„r fra Vestfold

RUStelefonen svarer:
MDMA/Ecstasy er ett illegalt narkotisk stoff som er ulovlig Ă„ bruke uansett hvor gammel du er. Prisene varierer, men ett gram vil vel koste fra 1000-1500 kr.
Var du fornĂžyd med svaret? Gi oss tilbakemelding her!
Send inn spÞrsmÄl
Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spÞrsmÄl ved Ä lage et kodeord du senere kan sÞke med. Du fÄr svar sÄ fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. UnngĂ„ Ă„ oppgi personopplysninger i ditt kodeord.
Send inn spÞrsmÄl
fant du ikke det du lette etter?
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. UnngÄ Ä oppgi personopplysninger i ditt kodeord.