Vil legges inn på dagen

Kan keg legges inn pa dagen, we rusmisbruker, evert set I manage ad, fare for mitt event liv. Sitter anfatamin min haper pa og ta nok nar jeg skyter for og ta overdose masse ghb for og bikke kokain hasj sniffe anf.
Jeg er redd for java jeg kan gjore med meg selv. Vil legges inn fort mistet kontroll pa meg selv.

Mann, 31 år fra Hordaland
RUStelefonen svarer:
Du bør ta kontakt med fastlegen din som kan henvise deg videre til rusbehandling. Hvis du er i svært dårlig forfatning, og legen finner det nødvendig, kan du få akuttplass og legges inn på dagen. Det å ikke føle at du har kontroll over deg selv kan føles skummelt. Hvis det er sånn at du vurderer å ta ditt eget liv er det viktig at du sier dette til noen. Du finner en oversikt over hvem du kan snakke med på denne siden hos HelseNorge. Vi håper du vil ta kontakt med noen av disse, slik at du slipper å sitte med disse tankene alene.
Har du tatt en overdose må du ringe 113 eller Giftinformasjonen(22 59 13 00) -De hjelper deg.