Overdose extacy

Tok 1,2g blanda med 2cb i går nattrundt kl 00.00 no skjelver forsatt i bena, får ryktninger i ansikte, klare isje å sitta i ro, kvalm, svimmel av O t, kroppstemperaturen går veldig opp og ned har prøvd å slappa av i 2.5 time men ingen forskjell.. tok en dusj å følte isj kaldt eller varmt..

Mann, 17 år fra Rogaland
RUStelefonen svarer:
Vi gjør oppmerksom på at dette ikke er en akuttjeneste; det kan ta opptil flere dager å få svar. Ved behov for akutt medisinsk bistand, kontakt AMK 113, Legevakt 116 117 eller Giftinformasjonen 22 59 13 00.
Dersom du tok 1,2 gram MDMA, er dette en svært høy dose – omtrent ti ganger anbefalt brukerdose. Dette vil gi en betydelig risiko for overdosesymptomer, særlig når du i tillegg også har inntatt 2C-B. Vi håper at det går bra med deg nå, og at du kontaktet helsepersonell dersom det var akutt behov for det, eller at du kontakter helsepersonell dersom det fremdeles er behov for det. I fremtiden bør du holde deg til langt mindre doser enn dette.