Hvordan bli rein fortest mulig?

er vel ikke direkte ett spm men mer en rettelse på det svaret som var blitt kommet inn 😉
Da vedkommende har skrevet at: bruk av amfetamin ikke fjerner hasjen fra urinen. Vil da bare påpeke at dette er feil. Bruk av «speed» /amfetamin minsker hajsmetabolitter, som gjør mer sannsynlig og gjøre en ren urinrøve etter noen dager!. selv utført dette flere ganger personlig i tidligere situasjoner,så VET det skal virke om gjøres korrekt!.
Evt kan man benytte seg av flere andre ting som renser kroppen på alt fra 2-10 dager 😉 som er lovelig 100%
1: Niacin. aka vitamin B3, er en vasodilator. Dette betyr at det åpner kapillærene og gjør at blodet kan strømme mer fritt. Når blodet beveger seg forbi fettvev, er det i stand til å trekke THC og andre toksiner inn i blodet slik at de kan behandles ut av kroppen
2: Psyllium fiber absorberer lett THC. Fettløselige THC metabolitter absorberes av fiberen og flyttes inn i og gjennom tykktarmen i stedet for i blæren.
3: Grønn te.
Ikke bare er grønn te en god kilde til vann, noe som er flott for å skylle systemet med THC og andre toksiner, det inneholder også koffein. Koffeinen kan midlertidig øke stoffskiftet og bidra til å flytte giftstoffer ut raskere.

Mann, 29 år fra Østfold
RUStelefonen svarer:
Vi takker for dine innspill – tilbakemeldinger fra brukere er veldig nyttig for oss. Når det gjelder spørsmål om hvordan man kan bli «ren» fortest mulig, blir dette en type brukerveiledning vi ikke gir. Det er ulike grunner til dette – f.eks. noen ganger ber brukere oss om tips til å manipulere prøveresultater i forbindelse med en barnevernssak, noe vi ikke kan stille oss bak. Derfor har vi bestemt at vi ikke utgir denne typen informasjon overhodet. Men, å ikke gi informasjon, er jo ikke det samme som å gi feilaktig informasjon. Dersom vi har vært skyldige i sistnevnte skal vi selvsagt ta det til etterretning, til eventuelle fremtidige spørsmål om emnet.