Pensjonist

Kan eit lite glas med likør vera nok til at livet vert endra i all framtid? Eg har alltid vori ein pyse, sengevætar til eg var 8-9 år og inga tru på meg sjølv, enda om eg lærde meg å lesa då eg var 6 år gamal. Onkelen min kom på besøk då eg var 10 år, og eg fekk eit bitte lite glas med likør. Då var det som om alle mine plager blei borte, og eg hadde SÅ godt. Er eg på ein måte allergisk for alkohol? Sidan eg var 17 år har eg skjøtta arbeidet mitt bra, men det er vel ikkje så mange kveldar utan eit glas eller to.

Mann, 83 år fra Telemark
RUStelefonen svarer:
Hvis du føler at livet ditt ble helt annerledes etter å ha fått et lite glass likør, må vel svaret på spørsmålet ditt bli: ja. For de aller fleste vil nok neppe et lite glass likør spille så stor rolle fra eller til, men i ditt tilfelle var det kanskje annerledes. Mest sannsynlig er alkoholrusen noe som tiltaler deg, uten at du dermed er allergisk – og sjansen er ganske stor for at du ville ha smakt alkohol før eller senere i livet.
Utover det er det dessverre vanskelig for oss å få helt tak på hva du spør om. Du er velkommen til å ringe oss på tlf. 915 08588 i åpningstidene, dersom du ønsker en mer utdypende samtale.