Overgrep rus min sanhet

Hei.
Jeg er en gutt som begynne tidelig med rusmidler. Moren min hadde masse fine piller i skuffen sin. Når jeg var 12 fikk jeg min første palargin forte av moren min. Og da fikk jeg en god følelse at jeg var noe i verden jeg er akseptert. Det ente med at jeg alltid gikk i skuffen hennes og hentet hennes piller. Og dette holdt på i 1år så begynte jeg på ungdom skole der prøvde jeg hasj får første gang. Prøvde og mekke ute men det gikk ikle. 3 gutter spørte butikken om vi kunne låne toalett også vidre.. vi fyrte den opp og jeg bli så fjern gikk hjem mor merka ingen ting hun var i sin verden med piller. Så gikk det ført over til amfetamin til sprøyter til røyke heroein. Helt til jeg bli bura inne og fikk meg et herlig sted å være på. Hemmelige stede lærte meg å leve.
Min mor var også lesbisk hun var ei gal dame hun slå og sparket meg hele tiden mens mamma bare lå i sengs. Når de hadde vært på byen skulle dem alltid ha med seg en mann og da bli jeg kastet ut av min egen seng og møtte dra.. de giftet seg noe jeg aldri fikk hvite før de sa det. Og det var fra alder min 5klassen til ca vg1-2. De var alltid hjemme og gjorde ingen ting jeg var vant med og klare meg selv med mat skole som gikk veldig dritt og holde på med venner på barneskolen bli mye mobbet får mor. Hun banekt moren min også egalitet ganger. Nok om det far min fikknjeg alltid en smell i ansiktet om jeg ikke gjorde som han sa. Og jeg viste ikke noe bedre på den tiden kunne ikke si hvordan jeg hadde det oss mor holdt det inni meg og det samme med far. Holdt helt kjef og lærte at jeg ikke skal spørre om noe får jeg får ikke lov uansett. Barnevernet kom inn i bilde når jeg var 7. Pga pappa hadde sagt st mamma var pille juki og alekis. Noe jeg nektet får.. men de svære mennene fra barnevernet trudde ikke på meg og jeg bli satt oss pappa der jeg fikk mer juling. Også fikk han seg dame da jeg var 6. Og hun likte jeg ikke får hun tok min mors plass ! Jeg dyppa tannbørsten hennes ned i doen når jeg hadde bæsja og la den tilbake og sånne ting la dem ikle merke til så da fikk jeg heller ikle noe fårm får vold. Men nok om dette.
Dette skjedde får lenge siden jeg er nå 24 år og nykter og har livet på stell.
Når jeg ruset meg jeg var 17 år og var sprøyte narkis som vil kalde det. Jeg var på en fest og så kom politiet de tok fra meg amfetamin min og 3 blå valium og bli send til arresten. Greit nok det fikk jo ikke sove den natten og skulle i avhør og de spørr godtar du boten å jeg da jaja. Men jeg betaler den ikke sa jeg. Men jeg fikk den allikavel og bli sleppet ut til toget fra arresten til hjem byen min. Hadde abstinenser og var tom får penger. Jeg ringer så til en bekjent av en kompisen som han ofte får piller fra. Og han sa han hadde nok av alt. ( han får av lege ikke noe misbruker) så jeg dro jo ditt møtte en komps på veien og han røyket en joint fikk noen trekk før vi dro vær vår vei. Jeg var fortsatt på vei til han fyren med pillene. Og der kom jeg og det står vival boks på borde med dolcontin Og jeg begynner og helle nedpå med å drekke litt sprit og tok vell først 3 vvsl og en dolcontin.. oh jeg merket ingen ting til ny runde med samme greiene og drakk på. Det viste da seg at jeg hadde blitt så full og fjern på morfin og vival. Han binte hendene mine jeg merket ingen ting han dro av meg boksa og boxsern merket ingen ting jeg var helt ute av meg selv. Og han begynner og forgripe seg på meg jeg våknet når han stod Bak meg med pikken sin inni meg og jeg var bint på armene og fikk ikke gjorde noe tilbake. Han slo meg når jeg ropte og han tokk kukken ut og spyttet på meg og sædet meg i ansiktet mitt! Jeg har aldri følt meg så skamfull og redd og angst og desperasjon og alt kom med en gang. Vanskelig og beskrive de følelsen jeg husker at han dro på seg buksa tok en 200 lapp og Ga den til meg og sa til meg dette er det du fortjener din narkis kjøpt deg noe. Jeg dro rett hjem og der begynte mamma og krangle med mega får jeg hadde ikke sakt noe på litt over et døgn på pga arresten og gikk til han med pillene. Hun spørte hvorofor jeg va så rar og så ned og alt sammen . Og hun begynte og presse på jeg fly på hun og hun ringte politiet jeg kom da igjen på glattcella og neste dag slapp jeg ut. Men den natta da ville jeg ta mitt eget liv jeg orket ikkke og tenke mer på den skittene kroppen min og hvor ekkel og kvalm jeg var jeg skulle ta mitt eget liv jeg prøvde og knekke fingern min der inne. Jeg bli send ut og fikk heldigvis taki noe speed før noe annnet men den dagen sitter inni Hode mitt enda. Jeg drømmer om det jeg ser ser plutselig bilder og glipt. Mann med en historie om overgrep og med en dårlig oppvekst.

Mann, 23 år fra Vestfold
RUStelefonen svarer:
Det er tydelig at du har hatt en vond oppvekst og opplevd mye vondt i livet.  Du skriver at du er nykter og har livet på stell nå, noe som er veldig flott. Vi vil likevel anbefale deg å prate med noen for å bearbeide disse opplevelsene du forteller om.
Du kan for eksempel ringe landsdekkende telefon for incest og seksuelt misbrukte på Tlf : 80057000. Du trenger ikke engang å si hva du heter eller hva du har opplevd. De som jobber på Landsdekkende telefon for incest- og seksuelt misbrukte vet noe om hvordan du kan ha det. Mange av de som jobber der har opplevd overgrep selv.
Du kan også kontakte legen din å få en henvisning til psykolog. I forhold til det seksuelle overgrepet er dette noe du også kan anmelde til politiet.
Vi ønsker deg lykke til og takker for at du ville dele historien din med oss.