Deres sider om MDMA og LSD

Heisann. Leste disse sidene og sitter igjen med et spørsmål. Hvorfor i huleste skriver dere ikke noe om Reagenttester? Tester er alfa omega om man ikke vil risikere og uvitende få i seg PMA/PMMA eller et stoff i f. eks. 25i serien.
Reagenttesting redder liv.
Mann, 20 år

RUStelefonen svarer:
Det finnes et utall forskjellige test kits på markedet. Vi har ikke omtalt noen av dem, verken for MDMA og LSD eller andre stoffer. Vi har ikke kontroll på hva de ulike forhandlere av slike produkter selger. Men du har absolutt et poeng, de kan redde liv, og vi skal vurdere å gi informasjon om at slike kits finnes. Vi informerer om dette i enkeltsvar, men har foreløpig ikke gjort det i artiklene om rusmidler.
Vanligvis blir det sendt ut varsler dersom det oppdages at PMMA eller andre livsfarlige stoffer er i omløp.