Hva kan dette være (oransje pille)?

Hei! Jeg har funnet en oransje firkantet pille på ca 5x5mm. Det står en B og en P på den med en strek i midten som skiller bokstavene. Lurer på hva dette kan være?

Kvinne, 24 år fra Hordaland
RUStelefonen svarer:
Vi har forsøkt å finne ut av dette ved å benytte Felleskatalogens identifikasjonssøk – dessverre uten resultater. Du kan eventuelt forsøke å prøve denne på egenhånd, dersom du har noen tilleggsopplysninger om denne pillen.
Ettersom vi ikke finner noen resultater i Felleskatalogen, betyr dette antageligvis at pillen ikke markedsføres i norske apotek. Altså er et av følgende sannsynligvis tilfellet:
• Pillen er utenlandsk (enten ervervet på lovlig vis, eller illegal smuglervare)
• Pillen er av typen naturmedisin, kosttilskudd o.l. (og følgelig ikke i Felleskatalogens database)
• Pillen er forholdsvis ny på markedet, og har ikke rukket å bli registrert i Felleskatalogens database
Du kan forsøke å ta med denne pillen til et apotek, og høre om en farmasøyt der kjenner den igjen. Hvis det er slik at du tror at denne pillen tilhører en spesifikk person, kan du jo også spørre vedkommende direkte om dette.