Hasjmisbruk

Hei, jeg lurer på om jeg kan kommet tilbake fra å ha brukt hasj i nesten 2 år. Jeg liker ikke tilstanden jeg er i. Jeg er 20 år gammel. Jeg lurer på om det er mulig å slutte og om jeg kan få tilbake de gamle emosjonene og følelesene mine, samt om hjernen kan bli normal igjen, eller er ikke det fullt mulig?

Mann, 20 år fra Aust-Agder
RUStelefonen svarer:
Ja, det er mulig å slutte med hasj. Og ja, det er mulig å få tilbake de gamle emosjonene og følelsene dine og hjernen kan bli normal igjen!
Du skriver at du ikke liker tilstanden du er i. Det kan være en veldig bra motivasjon for å gjøre en endring. Du kan lese mer om det å slutte med hasj/redusere hasjbruken her, og evt laste ned vår hasjapp HAP
Du kan også gjerne ta kontakt med oss på chat eller telefon for å drøfte situasjonen – helt anonymt.