Kan man dø av denne mengden?

Hei! Jeg lurte på hva som vil skje dersom jeg tar disse tablettene/mengdene: 7x10mg clarityn, 30x10mg cetirizin sandoz, 30x10mg zyrtec, 30x120mg telfast og 18x20mg fluoxetin. Kan man dø av denne dosen?

Kvinne, 20 år fra Rogaland
RUStelefonen svarer:
Dosene du oppgir er svært høye og kan føre til smertefull og farlig forgiftning som krever sykehusinnleggelse og akutt nødhjelp. Vi driver ikke brukerveildning i Rustelefonen og kan ikke svare deg på om du vil dø av det. Du kan eventuelt ringe giftinformasjonen på 22 591300. De har døgnåpent. Har du tatt disse preparatene nå, så bør du ringe legevakten 113 umiddelbart.
Vi blir bekymret når du spør om slike ting. Hvis du ønsker å ta livet av deg anbefaler vi sterkt at du ringer feks. Kirkens SOS22 400040 eller til hjelpetelefonen til Mental Helse116 123. De har døgnåpent og er gratis. Hvis du har det vanskelig så bør du også snakke med en voksen person som kjenner deg og som du stoler på.