Planer om overdose

Hei, jeg har sterke planer om å ta overdose på zyrtec 10 mg 28 stk og levaxin 125 mg 4 stk og naproxen 250mg 4 stk og phenergan 25 mg 6 stk,og blande alt dette m alkohol.
om jeg så gjør det,hvor farlig kan det være?håper på svar så fort som mulig.

Kvinne, 16 år fra Hedmark
RUStelefonen svarer:
Rustelefonen har ikke anledning til å gi informasjon om bruk av medikamenter/rusmidler knyttet opp til det å ta en overdose.
Det høres ut som du har det veldig vanskelig og vi tror at du kunne ha godt av å snakke med noen om hvordan du har det og som kan hjelpe deg videre.Det kan være en lærer, helsesøster eller helsestasjon for ungdom. Det viktigste er at du prater med noen. Du kan også ringe til Alarmtelefonen  for barn og unge på 116 111, kors på halsen eller du kan kontakte oss på 08588( alle dager 11-19, tirsdag og onsdag 10-19.) Vi gjør oppmerksom på at vi ikke er en akuttjeneste, slik at hvis du er i en akuttsituasjon må du ta kontakt med legevakt eller eventuelt Giftinformasjonen.
Vi håper at du får det bedre, og slipper å ha slike tanker.