Hvordan kan dere fortelle så mye tull å tøys om marihuana?
Det er på tide dere oppdaterer dere på hva som virkelig er sant.
Norge har gjort dette ulovlig, og dere forteller propaganda fra 50 tallet !
Dette er det eneste som faktiskt kan hjelpe meg, mot smertene jeg har pga sykdom.. isteden så vil staten å legene at jeg begynner på kjemisk medisin, rivotril.. Nei takk til Stats-dop !
Slutt å fortell løgner om «psykiske problem».. Det er mye større sjangs for psykiske problem på rivotril kontra marihuana.. men nei, det er jeg som er «bruker», ikke di som sier ja til «dopen fra apoteket».

Mann, 36 år fra Vest-Agder
RUStelefonen svarer:
Vi kan ikke se at du stiller noe spørsmål her. Dersom du kan være litt mer konkret på hva du mener er «propaganda fra 50 tallet» og «løgner om psykiske problem», kan vi kanskje svare deg.
Hvis cannabinoider hjelper deg kan du jo bruke det. Veiledning om hvordan du ev. kan få det medisinsk kan du lese om på Normal sine sider.
Hos de fleste offentlige instanser og tjenester vil beskyldninger og utskjelling føre til svært redusert samarbeidsvilje. Du styrker ikke dine egen sak på den måten.