Rusbehandling

Hei, jeg er ganske sikker på at jeg er i behov for behandling, men trenger å kunne ta med meg hunden min, finnes det steder som tilbyr dette?

Kvinne, 23 år fra Østfold
RUStelefonen svarer:
Så bra at du er kommet til den erkjennelsen at du trenger behandling, og at du er villig til å gjøre noe med det!
Vi er dessverre ikke kjent med noen behandlingssteder som tillater at man tar med seg kjæledyr. Vårt eneste råd er at du skaffer deg en oversikt over hvilke behandlingssteder som kan være aktuelle for deg, og ringer hvert enkelt tiltak og spør.
Du finner en oversikt over offentlige behandlingssteder på HelseNorge sine hjemmesider. Private behandlingssteder har vi dessverre ingen slik oversikt over, men disse kan du finne ved å søke på nett.
Lykke til!