Til en skoleoppgave. Jeg lurer på det viktigste med narkotika
Dette er til en skole oppgave. Jeg lurer på det viktigste som har med narkotika er?

Kvinne, 13 år fra Akershus
RUStelefonen svarer:
Det er litt vanskelig å forstå spørsmålet ditt «..det viktigste som har med narkotika er»? Hvis det er en skoleoppgave anbefaler vi deg å gå inn på vår hjemmeside RUStelefonen.no og se under fanen skole og veiledning til skoleoppgave. Der finner du mange spørsmål og svar til mange skoleoppgaver. På vår hjemmeside finner du også fakta om de vanligste narkotiske stoffene, virkning og skadevirkning.  Finner du ikke ut av det du lurer på må du gjerne sende ett nytt spørsmål til oss, og kanskje forklare litt bedre hva du ønsker svar på.
Lykke til med oppgaven!