på veien rusmisbruk

Hei jeg er 20 etter jeg slapp ut av fengsel har jeg ruset meg på alt så ble jeg sammen med ei å rundt en måned etter ble det slutt så er på vei på sprøyter sånn smålig så lurte på er det mulig å få svar på om rus/følelser/deprisjon å vert våken I 2 uker er en bra blanding mvh svarer med navn om det blir langt ut anonymt

Mann, 20 år fra Østfold
RUStelefonen svarer:
Vi er litt usikre på akkurat hva du spør om her – men dersom du spør om rus/følelser/depresjon + 2 uker er en god kombinasjon, er det korte og generelle svaret på dette: nei. Det kan virke som om du er inne i en ond sirkel, og i så fall vil vi anbefale at du tar kontakt med hjelpeapparatet for å komme deg på beina igjen.
Du er også velkommen til å kontakte oss på nytt, med litt mer utfyllende informasjon.