Akutt levaxin overdose, bør jeg være bekymret?

Hei, jeg er en jente på 19 som har gått på levaxin i snart 2 år. For øyeblikket går jeg på 100 mg. Jeg har itillegg slitt veldig med selvmords tanker idet siste etter et familie medlems død så for bare noen timer siden prøvde jeg å ta en overdose av levaxinen jeg går på, jeg tok noe med 100 tabeller, men jeg har enda ikke kjent noen virkninger?
Bør jeg være bekymret? Jeg er sånn ca 165 cm høy og veger noe med 56 kg

Kvinne, 19 år fra Hedmark
RUStelefonen svarer:
Vi gjør oppmerksom på at dette ikke er en akuttjeneste – det kan ta opptil en uke å få svar via vår spørsmål og svar-tjeneste. Ved behov for akutt hjelp bør du ta kontakt med ambulanse/AMK 113; Legevakt 116 117; eller Giftinformasjonen 22 59 13 00.
Levaxin er et hormonpreparat og i utgangspunktet ikke et stoff vi har så mye kunnskaper om – her vil vi altså be deg om å kontakte Giftinformasjonen, eller din fastlege. Se også hva Felleskatalogen skriver om Levaxin, se særlig avsnittene Overdosering/Forgiftning og Forsiktighetsregler.
Vi forstår godt at du har det vanskelig, og det er alltid veldig vanskelig når noen som står nær deg dør. Vi håper likevel at du klarer å overvinne disse selvmordstankene, og ofte handler dette om å ha noen å snakke med og til å støtte seg på. Først og fremst vil vi anbefale at du forsøker å etablere en psykologhjelp – så raskt som mulig. Du kan også snakke med Mental Helses hjelpetelefon 116 123, eller Kirkens SOS 22 40 00 40, om hvordan du har det.