Rus.

Hei. Jeg klarte å holde meg ett helt år, men så kom det en kjempe sprekk. Hva kan jeg gjøre!? For det blir bare tyngre å tyngre å komme seg tilbake til det normale liv.
Sendt fra iOS-applikasjonen

Mann, 35 år fra Buskerud
RUStelefonen svarer:
Du skriver ganske kort om situasjonen du er i. Vi vet for eksempel ikke hva slags rusmiddel du bruker, om du har fått hjelp  og hvorfor du har hatt en kjempesprekk etc. Hvis vi skal kunne hjelpe deg må du skrive litt mer om deg, og situasjonen din. Du kan også ringe oss hver dag på 08588 mellom kl. 11 og 19 (10-19 på tirsdager og onsdager), eller du kan chatte med oss mellom kl. 11-17 hver dag (10-17 på tirsdager og onsdager)