Promille

Min promille måler fungerer ikke. Hadde vært fint om man kunne se hvilken promille man får om man tar en shot senere på kvelden, og når man har fått nok. Kan dermed se om man burde holde seg unna eller om man kan «gunne på».
Sendt fra Android-applikasjonen.

Kvinne, 22 år fra Møre og Romsdal
RUStelefonen svarer:
Vi er lei for at appen ikke fungerer som den skal på din telefon. Vi har fått meldinger om at flere har problemer med dette og jobber med å rette opp feilen. Det skal være mulig å se hvor mye promille du har til enhver tid, og dermed få en indikasjon på om det er greit å ta en til, eller best og la være.
Takk for din tilbakemelding, håper du gir appen en ny sjanse når feilen er rettet opp!