Potenspiller

Dette svaret er mer enn ett år gammelt. Endringer i lov- og regelverk kan ha skjedd siden publisering.

Hei, kan man blande cialis og levitra? Cia lis har dårligere virkning når man drikker alkohol, er det da farlig å kombinere det med levitra?

Mann, år fra


RUStelefonen svarer:

Potenspiller er utenfor RUStelefonens kompetanseområde. Men, vi har sjekket preparatene Cialis og Levitra på Felleskatalogens interaksjonsanalyse, og begge medikamentene svekkes ved bruk av alkohol. Når det gjelder å kombinere de to medikamentene der står det «Er ikke blitt vurdert for interaksjoner», – så da er det usikkert om hva som skjer hvis du blander dem. Uansett avhenger interaksjoner og bivirkninger av medikamenter også av din helse og almentilstand. Derfor bør du snakke med legen din om du kan blande dem.

Var du fornøyd med svaret? Gi oss tilbakemelding her!

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! Dersom ditt spørsmål gjelder vanlig bruk av medisiner, må vi dessverre be deg ta opp dette med lege eller annet helsepersonell. Det blir en type rådgivning vi ikke kan gi.

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! Dersom ditt spørsmål gjelder vanlig bruk av medisiner, må vi dessverre be deg ta opp dette med lege eller annet helsepersonell. Det blir en type rådgivning vi ikke kan gi.

fant du ikke det du lette etter?

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! Dersom ditt spørsmål gjelder vanlig bruk av medisiner, må vi dessverre be deg ta opp dette med lege eller annet helsepersonell. Det blir en type rådgivning vi ikke kan gi.