Rene løgner eller mangel på kunnskap

Etter å ha surfet litt på deres sider og lest litt spørsmål og svar har jeg ingen tillit til dere som informasjonskilde. Som eksempel vil jeg trekke frem et spørsmål om 25 milligram Quetapin Sandoz kan være farlig for en som ikke har fått foreskrevet dette. Her svarer dere konsekvent ja. Men det regelrett vås. Om dere virkelig mener dette er farlig, så burde dere konkretisere hvorfor det kan være farlig. Men selvsagt har dere ingen forklaring på det da svaret skulle vært nei, det er ikke farlig.

Mann, 38 år fra Oppland
RUStelefonen svarer:
Du lenker ikke til spørsmålet, og derfor blir det ikke så lett å vite hva det står i svaret.
Dette kommer nok an på hva men definerer som farlig og hva omstendighetene er. Hvis spørsmålet var «er det, for en øvrig frisk person som ikke har tatt noe annet stoff/drukket, farlig å spise én 25-mg tablett med Seroquel/kvetiapin?» og vi har svart «ja, det er farlig» uten å utdype noe mer, så er vi enige med deg at det blir feil, ja.
Kan du sende lenken?