Sprøyt om «kronisk rus»

Lurer bare på når dere har tenkt til å fjerne dette pseudovitenskaplige sprøytet om «kronisk rus» helt fra hjemmesidene deres. Det ødelegger troverdigheten deres helt fullstendig.

Mann, 36 år fra Oslo
RUStelefonen svarer:
Vi er i skrivende stund i ferd med å publiserte nytt og/eller revidert innhold til våre hjemmesider. Dette gjelder ikke kun for sidene om cannabis, men for store deler av våre hjemmsider som et hele. Dette har derfor vært et tidkrevende arbeide, og vi ber om forståelse for at denne oppdateringen ikke har blitt iverksatt før nå.
For øvrig ble avsnittet om kronisk ruspåvirkning kraftig forkortet tidligere i år, etter berettigede innspill fra publikum. De resterende linjene om dette temaet vil være helt fraværende når det nye materialet lanseres.