Vallergan spørsmål

er vallergan dødelig hvis man tar en overdose på den? hvor mange må til for å få en dødelig overdose? vær så snill å svar på spørsmålet mitt

Kvinne, 18 år fra Vest-Agder
RUStelefonen svarer:
Vi kan dessverre ikke svare deg på disse spørsmålene, hvis du lurer på om du har fått i deg for mye Vallergan kan du kontakte giftinformasjonen.
Hvis du ikke har spist for mye Vallergan, men vurderer å gjøre det, vil vi instendig be deg om å revurdere. Vi skjønner at livet kan virke veldig håpløst, men vi vet også at det kan hjelpe å snakke med noen om det som er vanskelig. Kanskje du kan kontakte helsesøster på helsestasjon for ungdom der du bor? Eller ringe mental helse ? Vi håper du får kontakt med noen du kan snakke med slik at du kan føle deg bedre etterhvert!