THC i urin

Hei, jeg går på urinprøver hos politiet og har gjort det i nesten 7 måneder da jeg har holdt meg clean nesten hele perioden, i løpet av de siste 2 månedene har jeg røyket 3 ganger. For 6 dager siden tok jeg Mdma, og røyket veldig mye, som i mange joints og bongtrekk, både samme dagen og dagen etter. Kan ha blitt opptil 7 joints til sammen. Jeg er relativt normal i vekt, forbrenning og kosthold. Er det noen mulighet for at jeg avleverer en ren prøve nå om 7 dager? Kan få prøven utsatt fra torsdag om 7 dager til mandag om 11 dager, vil jeg være clean da?

Kvinne, 16 år fra Akershus
RUStelefonen svarer:
Om du har røyket mye de siste 6 dagene, vil det kunne ta lengre tid enn 7-11 dager før du har rene urinprøver. Vi kan ikke si eksakt hvor lang tid det vil ta før du kan avlegge rene prøver, men antageligvis vil de ihvertfall være positive 7 dager etter inntak. Veiledende tall for påvisning av THC-syre i urinen, er omlag 7 dager ved enkeltinntak, og opp til 6 uker ved hyppig og regelmessig bruk. MDMA kan spores i urinen i omkring 4 dager etter inntak.