Urinprøver

Hei! Eg lider av ADHD,men får ikkje starta på sentralstimulerande ADHD medisinar(Concerta/
Ritalin sidan eg er rusmisbrukar og har fått beskjed frå psykiatar at eg må avlegge reine urin-
prøvar kvar veke i 3 mnd framover.Dei må vera dokumentert reine før oppstart.
Eg har oppgitt at eg har vore rusfri sidan des.2015,men det stemmer ikkje.
Mellom des.2015-feb.2016 misbrukte eg amfetamin,alkohol og benzodiazipinar.
Frå 1/3/16 klarte eg å kutta heilt både alkohol og amfetamin.(har ikkje brukt det sidan då)
Men eg har derimot brukt rivotril,sobril,imovane,Mogadon,Xanor,Gaba fram til dags dato.
Valium brukte eg sist for 3 veker sidan.
Ein annan viktig medisin eg misbrukar framleis:Provigil(modafinil)
Urinprøvetakinga skal starta om ei veke og eg vil gjerne ha reine prøvar,for eg er heilt innstilt
på å kutta pillemisbruket og nå målet,få starta med med. eg behøver Concerta/ritalin.
Dette blir ikkje lett,men då er det viktige spørsmålet for meg å vita:Kor lenge vil kvar av desse
nemnde medisinane(inkludert også klonazipan) vera påviselege i urinen?(samt alkohol,øl)
Eg kan ikkje få positive utslag,ei veke er kanskje ikkje nok.Kan de då vera så vennlege å gje
meg eit eksakt (tids)svar på kvar av desse medikamenta inkl.alkohol.
Kor lenge må eg venta for å vera sikkert at alt er ute av kroppen?
Håpar på snarleg svar.På førehand takk,
V.H. Ei som vil bli nøktern 100%,koma i gang med ADHD med. og vidare med livet mitt.

Kvinne, 48 år fra Hordaland
RUStelefonen svarer:
Det er veldig flott at du har bestemt deg for å slutte helt med rus og heller gå over til medisinering for din ADHD. Benzodiazepinene du nevner (Rivotril, Sobril, Mogadon, Xanor) kan alle (bortsett fra Valium) påvises i omtrent en uke. Valium inntil tre uker. Imovane under en uke. Gaba og modafinil kan begge påvises om laboratoriet ser etter det, men her er det noe uklart hvor lang påvisningstiden er.
Alkohol
EtG/EtS: Ved inntak av 3-4 alkoholenheter, vil EtG og EtS kunne påvises i urin i 1-2 døgn etter at alkoholen er ute av blodet. Tester de kun promille, vil det ikke kunne påvises etter at alkoholen er ute av blodet.
Vi ønsker deg lykke til med ditt forehavende.