Bivirkning av hasj

Hei! Jeg røyket hasj for første gang før jul. Nå er det nyttår og jeg føler meg fortsatt ikke normal. Rar følelse i hodet, alt er veldig urealistisk og har tedenser til å bli kvalm. Har sjekket meg hos legen, og de fant ikke noe feil i blodprøven. Hva er dette og hvor lenge varer dette?

16 år fra Oslo
RUStelefonen svarer:
Vi kjenner hverken deg eller omstendighetene godt nok til å kunne gi et informert svar. Men hva vi kan si, er at dersom symptomene du opplever faktisk skyldes cannabisbruk, vil det kun være et spørsmål om tid før du gradvis vil føle deg som normalt igjen. Hvor lang tid dette vil ta er helt avhengig av hvor mye hasj som har vært inntatt. Dersom symptomene likevel skulle vedvare etter lengre tid, anbefaler vi at du på ny kontakter lege omkring dette.