Avslutning av behandling

Kan man søke til fase 3 som det heter hær er i siste tidsrom av min behandling føler jeg er ferdig hvordan går jeg fram på rett måte stikker ikke av

Mann, 43 år fra Østfold
RUStelefonen svarer:
Du skriver ikke hva slags type behandling du er i, eller hvor, så det blir vanskelig for oss å gi deg noe godt svar. Hvis det er slik at du er usikker på hvordan opplegget ditt skal bli fremover er det kanskje lurt å snakke med de som behandler deg der du er, eller med lege/NAV i kommunen der du eventuelt tenker å oppholde deg etter avsluttet behandling. Hvis du ikke fikk svar på det du lurte på her er du velkommen til å sende inn spørsmålet ditt på nytt, da gjerne med litt mer informasjon.