Overdose

Hei.
Jeg sitter her og har det veldig vanskelig. Vil ikke mer. Jeg har tatt overdose før med medesiner og har fått a rytmer pga dette. Nå har jeg tilsammen 237 tabletter Hjertemedisin, allergitabletter og zoloft. Hva skjer om jeg legger meg og sover?? Sovner jeg? Det jeg håper på
Kvinne, 28 år fra

RUStelefonen svarer:
Vi håper at du lever og at du leser dette. Det er trist å høre at du sliter og har det så vanskelig at du tenker at selvmord er den eneste utveien. Når man er så langt nede, kan det virke helt svart. Men det kommer til å bli bedre enn det du føler nå. Vi håper at du har hjelp og noen å snakke med slik at du slipper å være alene med følelsene dine.  Det er viktig at du snakker med noen. Fortell noen du kjenner om tankene dine, eller ring lege/legevakt og si at du er så trist at du vil dø. Da får du hjelp til å finne håp.
Du kan også ringe Mental Helse på 116 123 om du trenger noen å snakke med.