La meg slippe livet

har nå forsøkt og få hjelp hos nav og min psykopater mot selvmords tanker etter snart 50 år med uflaks orker ikke mer får bare beskjed hjelp deg selv hva skal jeg gjøre vil bare slippe livet nåtror jeg slipper taket i helgesvingen da det offentlige ønsker deg dit peppern gror takk for meg

Mann, 50 år fra Akershus
RUStelefonen svarer:
Det er hjelp å få når du har det vanskelig. Du sier du ikke ønsker å leve lenger, men har jo kontaktet oss og sagt fra. Derfor er det et eller annet inne i deg som fortsatt vil leve. Hvis du ønsker å snakke med noen, eller se hvordan andre mennesker også har hatt det som deg – du er ikke alene – kan du f.eks. klikke deg inn på sidene sidetmedord.no. På Sidetmedord.no kan du dele tanker og følelser med andre brukere eller våre ansatte veiledere. Bruk forum og vennetjeneste for å utveksle erfaringer og meninger med andre brukere, eller send en melding anonymt  og få svar innen 48 timer.
Du kan også prøve Hjelpetelefonen til Mental Helse. Det er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med.