Circadin

Hva skjer hvis man tar overdose på circadin? Liksom opp til 10-12 stk? Noen har sagt at man kan havne i koma, få hjertestans osv, er dette riktig? Hilsen en jente (:

Jente, 15 år fra Oslo
RUStelefonen svarer:
Overdose Circadin kan føre til tretthet og hodepine. Ev. hudrødme, magesmerter og diaré. Det finnes ikke mye informasjon om hva som kan skje av overdose Circadin, men det er ikke dødelig.
Vi lurer på hvorfor du spør om dette. Om du har det vanskelig og tenker på å skade deg selv, håper vi at du kan snakke med noen om det. Om det er vanskelig å snakke om, kan du ta kontakt med Kirkens SOS eller Kors på Halsen. De har chattetjeneste og telefontjeneste.