ADHD-medisin

Hei 🙂 Etter mange Ă„r fikk jeg endelig svar pĂ„ «gĂ„ten» , jeg har ADHD 🙂
Ønsker etter betenkelighets tid Ä ta i mot medisiner for ADHD .
Leser derimot at Glucoma og/ell hÞyt blodtrykk ikke er gunstig Ä ha pÄ disse medisinene ?
Har medisiner for begge .
Hvilket merke kan jeg evnt bruke ?
Psykiater mente det gikk bra , jeg har prþvd Ritalin 1 uke med god effekt , 20 mg x 1 i 6 dager , og 20 mg x 2 i 1 dag 🙂
Takk for svar 🙂
GĂ„r pĂ„ sterke blodfortynnende ogsĂ„ grunnet mangel pĂ„ Protein C 🙂
Kvinne, 47 Ă„r fra Telemark

RUStelefonen svarer:
Dette er et medisinsk spÞrsmÄl og ikke et rusrelatert spÞrsmÄl. Derfor vil vi anbefale Ä snakke med en lege om dette.
Var du fornĂžyd med svaret? Gi oss tilbakemelding her!
Send inn spÞrsmÄl
Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spÞrsmÄl ved Ä lage et kodeord du senere kan sÞke med. Du fÄr svar sÄ fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. UnngĂ„ Ă„ oppgi personopplysninger i ditt kodeord.
Send inn spÞrsmÄl
fant du ikke det du lette etter?
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. UnngÄ Ä oppgi personopplysninger i ditt kodeord.