Rus og angst alene på kveld og natt i Asker
Åssen nød/krise/akutt telefon nr kan jeg ringe i asker på kveldstid og i helger ?

Mann, 47 år fra Akershus
RUStelefonen svarer:
Det finnes nok ikke noen hjelpetelefon spesifikt i Asker, men det finnes noen telefontjenester som er landsdekkende.
Mental helses hjelpetelefon på 116123, er  Mental Helses telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke med. Den er gratis, landsdekkende og døgnåpen.
Kirkens SOS på 22400040  er en døgnåpen krisetelefon for mennesker som er i følelsesmessig eller eksistensiell krise, og for den som tenker på å ta sitt eget liv.
Om du er redd for din egen helse og sikkerhet, enten det gjelder rus eller psykisk helse, bør du ringe legevakten i Asker på 06780.