Hjelp meg

Jeg tok 300 cipramil for ett og et halvt døgn siden. Jeg hadde spasmer hele første natten, og nå bare skjelver jeg og klarer ikke gjøre noe. Går det over av seg selv?

Kvinne, 21 år fra Vest-Agder
Hvis det stemmer at du har tatt 300 stykker av Cipramil, bør du ringe 113 umuddelbart og få lege/helsepersonell til å se på deg. Kanskje du mente 300 mg? Det er jo en mindre mengde, men du bør uansett ringe 113 og be om råd.
Vi vil samtidig minne om at RUStelefonen ikke er en akuttjeneste, det kan ta opp til en uke før svar på innsendte spørsmål blir publisert. Ved akutt bekymring for liv og helse må 113 kontaktes umiddelbart.