senskader etter misbruk av amfetamin

Hei jeg sliter med bena/ hoften etter 16 års misbruk av amfetamin! men ingen finner ut av det, legen klarer heller ikke og finne ut av det. Har dere hørt om lignende eller?

Mann, 41 år fra Akershus
Vi vet atlangtidsvirkninger/senskader oppstår etter gjentatt bruk av amfetamin over lang tid. Fordi amfetamin også nedsetter appetitten, vil kroniske brukere spise for lite og utvikler derfor ofte sykdommer som har sammenheng med vitaminmangel og dårlig ernæring, og kan utvikle spiseforstyrrelser. Vi vet ikke om dette er tilfelle for deg, men det kan være lurt å sjekke ut. Du kan be legen din ta noen prøver av deg for å finne ut om det kan være vitamin-og mineralmangel som ha ført til dine plager.