Blåvalium

Hei. Jeg har benyttet meg av blåvalium kombinert med alkohol med sjeldne anledninger. Jeg har nettopp fått en kjæreste(vennine) som jeg har hatt opplevelser av prestasjonsangst når vi har samleie. Redselen for å ikke strekke til og tilfredstille en piken som jeg virkelig er gled i, har preget meg veldig. Finnes det andre muligheter enn å gå undergrunns for å løse den floken jeg befinner meg i nå ? Dette har vedvart en stund, så jeg begynner å bli desperat, for det kan vøre ødeleggende for forholdet til denne kvinnen. Hva burde jeg gjøre?

Mann, 24 år fra Akershus
Vi skjønner at dette er en stressende og vanskelig situasjon å være i. Det er ikke uvanlig å oppleve slike problemer når man innleder et forhold. Kanskje du kunne prøve å snakke med kjæresten din om situasjonen. Hvis du synes det er problematisk så kan du jo ta dette opp med legen din som kan henvise deg til videre hjelp. Du kan også ta kontakt med Sex og Samfunn som er et tilbud for unge inntil 25 år. Mer informasjon om dette tilbudet finner du her.