Hei. BTW, så var jeg usikker på om jeg skulle plotte inn mine data her, eller om den jeg stiller spørsmålet om… Går ut i fra det brukes til statistiske formål.. Kunne vært lurt å spesifisere kanskje:) Det var ved siden av poenget uansett:) Jeg har en Pappa som har sagt til meg at han har gått på antabus nå i… Tja… Snart to år kanskje. Han har sagt at han går til legen sin og får injeksjoner hver tredje måned ca. Jeg har ikke hatt noen grunn til å tvile fordi han samtidig har sett bedre og bedre ut og skjelvinger osv har mer eller mindre gitt seg. I helgen havnet han på sykehus og har sprukket skikkelig. Nå lurer jeg på om han har løyet om alt, eller om det er noen behandling som stemmer overens med det han har sagt. Håper dere kan svare meg på dette. På forhånd tusen takk!

Kvinne, 36 år fra Vestfold
Takk for tilbakemeldingen! Vi jobber med å forbedre siden vår, så forhåpentligvis vil dette bli mer logisk i den nye versjonen. Og du har helt rett i at de opplysningene vi får, blir brukt statistisk.
Vi kjenner ikke til at Antabus injiseres, men det kan jo være riktig at han går på Antabus, og at han får andre medisiner injisert? Det kan være at han lider av vitaminmangel, som er vanlig blandt alkoholikere. Du skriver at han har blitt bedre etter at han startet med injeksjoner, så det er iallefall noe som gjør helsa hans bedre.
Om han har løyet om noe, er ikke godt for oss å svare på. Forsøk å ta en prat med ham igjen. Det er ikke sikkert at han har løyet om noe, selv om han har hatt en sprekk.