Superman+kokain

Hei ! jeg var ute i helgen, og hadde en 2/3 dagers og tok tilsammen ca 7 blå superman piller (extasy) og endel cocain, bare lurte på om hvor lenge iallefall de blå sitter i urin? skal ta urinprøve til torsdagen, er det ute innen den tia`??

Kvinne, 19 år fra Telemark
Når det gjelder påvisningstider for rusmidler varierer de ganske mye. En faktor er individuelle forskjeller mellom folk – ulik forbrenning osv. En annen faktor er analysemetoden. Det er f.eks. forskjell mellom hurtigtester og laboratoriumanalyser. Derfor må du anse de tallene vi oppgir som veiledende.
• Ecstasy påvises i urinen omlag 3-4 døgn. Hvis de ser etter selve stoffet MDMA, er påvisningstiden omlag 3-4 døgn. Ser de etter metabolitter («avfallsstoffer»), er påvisningstiden 4-5 døgn.
• Kokain påvises i 2-3 døgn. Påvisningstiden for selve stoffet kokain er som du ser ganske kort. Men, hvis de ser etter metabolitter («avfallsstoffer»), er påvisningstiden inntil 4-5 døgn.
Som du skjønner, er det ikke et klart ja/nei-svar på om prøvene dine vil være positive eller ikke.