sentral
Hva er foskjellen på amfetamin og kokain?
Kvinne, 15 år fra
skoleprosjekt
Hvilke rusmidler er sentralstimulerende? og hva er virkningen av de forskjellige stoffene?
Kvinne, 15 år fra Oslo
Nedtrapping oxycontin
>Hei! Jeg har snart i en uke nå gått på 20 mg oxycontin pga nyresteinssmerter. I morgen skal jeg trappe ned til 10 mg. Må …