Thc

Tok en liten joint en dag og en liten joint dagen etterpå og ga urin prøve etter 15 dager jeg lurer på om det slår på testen!!?????

Mann, 35 år fra Hordaland
Cannabis kan spores i urin inntil 1 uke ved engangsbruk og opp til 10 uker ved jevnlig bruk. Dette er en veldig generell beskrivelse. Grunnen til det er at det er vanskelig å gi noe eksakt svar på hvor lenge det kan spores er at det vil kunne variere fra person til person (bl.a. ut i fra hvor mye fettvev du har), og avhenger dessuten av hvor ofte og mye man har røyket. Hvor høyt innholdet av THC er (THC-innholdet spiller også en rolle).
Du skriver at du tok 2 små jointer, da er det stor sannsynlighet for at det ikke påvises i urinen etter 15 dager.