Litteratur

Hei! Jeg holde på med en Bachelor oppgave som omhandler rusmiddelmisbruk blant anestesipersonell. Litt usikker på om jeg skal spør her, men gjør det alikevel. Har dere noen gode tips iforhold til litteratur som omhandler rusmisbruk blant helsepersonell?

Kvinne, 22 år fra Møre og Romsdal
Vi anbefaler å ta kontakt med SIRUS sitt bibliotek. De kan også sende deg bøker og artikler på bestilling. Sist vi sjekket var dette gratis. Bare ta kontakt med dem, de er veldig hjelpsomme. En annen institusjon du kan forsøke er jo universitetet i Oslo sitt senter for avhengighetsforskning, SERAF. Der forsker de på alt mulig rart, og kanskje noen der kan gi deg tips. Ikke nøl med å sende dem en forespørsel, de er hjelpsomme og greie.
Lykke til!