Seroquel/Quetiapin

La oss si at jeg fikk tak i 100 ganger 200mg seroquel. Og kroppen min ikke er vant til medisinen. Hvis jeg tok alle sammen på en gang, vil jeg da kunne dø av det? Og vil det være smertefullt?? Jeg har bedt om hjelp. Men ser ut til at jeg har brukt opp kvoten min. Så nå orker jeg ikke å kjempe mer. Orker ikke kjempe mot både meg selv og systemet. Jeg vil finne en måte å få til dette på, uavhengig av om dere svarer meg eller ikke. Men jeg ville virkelig satt pris på et svar. Takk.

Kvinne, 26 år fra Vestfold
Vi synes det er synd å høre at du ikke orker mer og at du har mistet håpet. Likevel håper vi at du vil forsøke å leve og at du forsøker å finne en måte å komme deg ut av den situasjonen du er i nå. Det finnes folk som kan hjelpe deg, og nå hadde det kanskje vært godt for deg å ha et opphold på en klinikk. Vi håper at du tenker over det og ringer til legevakten slik at du kan få vurdert en akutt plassering. Ellers håper vi at du har noen nær deg som du  kan snakke med om dette. Om du orker å snakke med noen nå med en gang, kan du ringe Mental Helse sin hjelpetelefon på 116123. Eller ta kontakt med Kirkens SOS på 81533300. De har åpent hele døgnet. Du kan også ringe oss på RUStelefonen 08588 om du ønsker det. Det kan være til hjelp, i alle fall er det godt å snakke med noen når du er så langt nede.
Når det gjelder Seroquel og overdose, vil vi ikke gi deg en oppskrift på hvordan du kan ta livet ditt. Det vi kan si med sikkerhet, er at ingen vet hvordan det er å dø, og om det er smertefult eller ikke.
Vi håper at du kontakter noen av de vi har foreslått slik at du får hjelp og ikke ender livet ditt.