Hvor langt tid tar det å bli clean hvis jeg jobber for det?

Jeg har nå røyket weed kanskje 4 ganger i uken i 2 mnd- Og jeg lurer på hvis jeg drikker masse vann og appelsinjuice, trener så jeg svetter og spiser løk. Hvor lang tid tar det før jeg blir clean? Har hørt at jo tynnere man er jo fortere går thc ut av kroppen. Jeg er 1.61 og veier 45kg. Vet at jeg snart blir tatt inn på bekymringsmøte hos politiet, men vet ikke når. Så trenger svar fort!

Kvinne, 16 år fra Akershus
Ved enkeltinntak kan THC (det viktigste rusgivende virkestoffet i weed/cannabis) spores i urin i rundt 7 dager. Ved hyppig bruk lengre, og ved daglig bruk i opptil 6-10 uker. Siden du har røyket flere ganger i uken, vil det nok være mulig å spore THC i urinprøvene dine i flere uker. Hvor lenge er vanskelig å si, da dette er individuelt. Generelt sett er det fint lite man kan gjøre for å lure urinprøver, og trening og å drikke mye vann og juice har generelt ingen effekt.