utblandet amfetamin og kokain utgått på dato etter 3 år

Hei har skrevet til dere for en stund siden,men fikk ikke spurt om alt håper virkelig noen som jobber hos dere kan hjelpe meg og få meg til å slutte tenke på dette mere. Jeg fikk en sønn for 4 år siden,og han er alt for meg,men før han ble født brukte jeg litt amfetamin og kokain i helger. Ble slutt med meg og eksen ,moren hans for 6 mnd siden. Vi flyttet begge til nye steder. Men når vi flyttet vasket vi alle klærne sammen i vaskemaskinen og hev de i svarte sekker. Og eg har aldri tenkt over det før nå nylig. at eg hadde mange bukser fra den tiden eg brukte dop. og er livredd for at rester av amfetamin eller kokain kan ha lagt i mine lommer og falt ut og blandet seg med deres klær. vet d sikkert høres absurd ut,men eg tenker ikke klart pga er så redd for han. Eg har aldri brukt dop på de 3 årene etter han ble født,men vist feks rester avutblandet kokain eller utblandet amfetamin hadde ligget i en zip pose etter 3 år og han hadde funnet d og smakt på det hadde det vært noen virkning da ?
Amfetamin og kokain er jo sterkt utblandet,ville ikke amfetamin el kokain som er utblandet gått ut på dato og mistet styrken sin etter 3 år ? Ellers vist litt vann med vaskepulver inni hadde kommet inni en zip pose med litt amfetamin eller koakin og posen hadde låst seg etetrpå ville ikke vann som inneholdt vaskepulver ødelagt litt utblandet amfetamin eller kokain på 3 år selv om posen var lufttett? spørsmålene er jo da,ville feks en brukerdose utblandet amfetamin eller kokain hatt virkning etter 3 år liggende i en zip pose tørr eller oppi vann ? Er noen som har fortalt meg at feks en brukerdose utblandet amfetamin eller kokain ville aldri hatt virkning etter 3 år for de hadde uansett blitt brutt ned selv og av stoffene de var blitt utblandet med,og hadde de lagt i en pose med vann(som også inneholdt omo colour ) ville utbalndet amfetamin eller kokain uansett blitt ødelagt eller råtnet i vann.Håper dere skjønenr meg,vet det kan høres rart ut,men håper dere kan svare meg å fortelle meg eg ikke har noe være redd for og er jo så usannsynlig som mulig at dette scenariet har hendt,men tenker jo ikke klart når man er redd for barnet sitt. Håper ikke feil fra min fortid ska gjøre at noe med gutten som e hele livet mitt. Håper dere kan svare meg på de 2 spørsmålene. mvh

Mann, 30 år fra Hordaland
Kvaliteten på amfetamin og kokain kan forringes med tiden, særlig hvis det ikke ligger innpakket. At en zippose med amfetamin eller kokain skulle åpne seg under vasking, få vann og vaskepulver i seg for så og lukke seg igjen, høres ikke veldig sannsynlig ut. Kvaliteten på stoffet vil forringes om det ligger med vann og vaskepulver over tid, men det vil sannsynligvis ikke bli helt ødelagt og uten virkning.
Det høres ikke veldig sannsynlig ut at sønnen din skal finne det og smake på det. Om han så skulle gjøre det, vil smaken være såpass bitter at han vil spytte det ut igjen slik at han ikke får i seg store mengder. Om han mot formodning skulle få i seg kokain eller amfetamin, må du dra til legen med han, men at dette skulle skje, høres veldig lite sannsynlig ut.
Vi skjønner at du er bekymret for dette, men vi tenker at det bare blir slitsomt for deg å gå og tenke på dette. Hvis dette er noe du bruker veldig mye tid og krefter på å bekymre deg for, kan det være godt for deg å snakke med for eksempel en psykolog.