stor blanding av divs sterke rusmidler

Hei. Dagen startet med ca 0.3- 0.4 gram veldig bra kvalitets speed. Så et par timer senere får jeg i med 100mg med Dolcontin depot, denne ble tygd før jeg svelget den. Også røyket 0.3g med bra pott som jeg delte med en kompis Også fått i meg 6mg med xanor og 6mg rivotril Har en sinnsyk rus nå, aldri hatt en så intens rus. er ikke redd for noe, alt høres normalt ut, bare veldig rusa blitt lite med mat pga speeden. Jeg har aldri blandet så mye av så sterke medikamenter, det sier seg vel egentlig selv at det er farlig. Eller hva mener dere? Er dette en dødelig dose? Eneste jeg er redd for nå er og sovne, vurderer en liten liner til (0.1g for og greie og holde meg våken et par timer til. Hilsen en litt bekymret gutt, som har det veldig bra akk nå. Men føler dagen i morgen blir en slitsom dag..

Mann, 24 år fra Buskerud
Som du skriver selv kan det være farlig å blande så mye rusmidler og medikamenter. Vi kan ikke vite om det er en dødelig dose, men du bør i hvert fall ikke ta noe mer. Hvis du blir veldig bekymret/dårlig ring 113/AMK.
For flere (akutte) spørsmål om denne blandingen anbefaler vi deg å ringe Giftinformasjon på 22 59 13 00, som har mye kunnskap om dosering og eventuelle interaksjonseffekter av disse stoffer.
Det kan være greit for deg å tenke gjennom hvorfor du tok denne blandingen? Det er kanskje lite meningsfull å kombinere så mye rusmidler/medikamenter med motsatte virkninger?