Kjæresten min hadde sex i fylla

Jeg er en gutt på 16 som har en kjæreste som er like gammel. I helga snek hun og en venninne seg inn på et utested med falsk legg. De ble veldig fulle å ble med en fyr hjem. Der sovnet de i sengen hans. Om morningen sørget han for å ordne seg. Han fikk dem begge til å løfte ræva i været mot ham. Mens de stod sammen på den måten, stakk han kuken i dåsen på dem. Han kjørte dem en stund, så hadde han sæd i hver jente. De var begge jomfru, og de var begge sår og hjulbeint på hjemturen, som varte flere km. Jeg er kjempesjalu og vet ikke hva jeg skal gjøre. Hun fortalte meg dette og sa det ikke hvar planlagt. Senere kom han kjørende og ga dem angrepille. Han takket for at han fikk ta dem bak. Det bare skjedde lissom. Hva skal jeg gjøre??

Mann, 16 år fra Sør-Trøndelag
Vi skjønner at dette er en vanskelig situasjon for deg og at du er sjalu.
Du skriver ikke om kjæresten din og venninnen hennes hadde sex mot sin vilje. Hvis dette er tilfelle bør de vurdere å anmelde overgrepet til politiet. Hvis det var ubeskyttet sex bør de også ta en legesjekk.
Hvis det er slik at kjæresten din har hatt sex med en annen med hennes samtykke blir det en annen sak. Det er ikke uvanlig at folk gjør ting i fylla som de kanskje angrer på i etterkant, men det gjør det ikke noe mindre vondt for deg. Hvis forholdet skal overleve tenker vi at det er viktig at  hun ber deg om tilgivelse etter et slik tillitsbrudd. Det kan være vanskelig å ta imot en unnskylding etter utroskap. Du bør nok finne ut hvordan du vil ha det i et forhold, og om du klarer å tilgi henne.
Hvis du klarer å tilgi henne tror vi det er bra at dere snakker åpent sammen om hva som har skjedd. Dere må nok jobbe med forholdet en stund fremover for å bygge opp tilliten igjen. Men hvis dere begge er motivert for å redde forholdet, og du er istand til å tilgi henne, tror vi det er mulig å bli trygg på hverandre etterhvert.
Hvis du/dere har behov for å snakke med noen om det kan du/dere ringe til Kors på Halsen på 800 333 21 på hverdager mellom 14 og 20. Det er anonymt og gratis og de som jobber der er vant til å snakke om hva som helst. Du/dere kan også ringe til SUSStelefonen på 800-33-866 på hverdager mellom 16 og 20, hvor de har mye kunnskap om seksualitet og forhold.
Vi håper at dette svar var til hjelp. Vi i Rustelefonen kan svare på spørsmål om rus og hjelpetiltak. Hvis du ønsker et mer utfyllende svar, foreslår vi at du stiller spørsmålet ditt på klara-klok. De som jobber der er flinke til å svare på spørsmål om forhold og seksualitet.
Lykke til!