overdose av amfetamin

Jeg har brukt amfetamin i 13 år. Jeg har tatt 2 stk doser i sprøyteform idag, begge gangene har jeg falt vekk… aldri skjedd før !!!! hvorfor ??? er det ett signal kroppen min sender meg at nå er det rett før du lukker øynene for godt visst du fortsetter ???? HJELP GI MEG NOEN TILBAKEMELDINGER PÅ DETTE !!!!

Kvinne, 39 år fra Hordaland
Det er vanskelig for oss å vite hvorfor du falt vekk. Er det mulig at du har fått en anafylaktisk sjokk (allergisk reaksjon med blodtrykksfall)? For eksempel, at amfetaminen har vært blandet med et stoff du er allergisk mot? Vi anbefaler å snakke med legen din om dette. H*n har taushetsplikt og kan prøve å finne ut hva som har skjedd. Om dette var et signal som kroppen din sender om at du bør slutte med amfetamin kan ikke vi svare på. Det vet du kanskje selv som kjenner kroppen din best?
Vi gjør oppmerksom på at RUStelefonens spørsmålstjeneste ikke er en akutt tjeneste. Hvis du skulle få en slik reaksjon igjen anbefaler vi å ringe 113.