Kullosforgiftning

Hei! Lurer på om d er så lett å ta livet sitt ved hjelp av kullos som jeg har hørt? Livet mitt har utviklet seg på en slik måte at jg ikke fikser det lenger. Og siden jg har en ‘umenneskelig’ høy toleranse, er det ingen vits i å prøve overdose heroin. Derfor lurer jeg på om kullosforgiftning er så effektivt som jeg har hørt? Er det virkelig sånn at det eneste som skal til er å fyre opp en grill innendørs, eller f.eks i et telt? Hvor fort vil det eventuelt ta før man dør?

Kvinne, 33 år fra Akershus
Vi skjønner at du har det veldig vanskelig, og at livet virker håpløst nå. Men, vi verken kan eller vil gi deg en oppskrift på hvordan du kan ta livet ditt med kullos. Det er ikke derfor vi er her. Kanskje du trenger noen å snakke med? Uansett hva som har skjedd i livet ditt, er det mulig å få det bedre. Hvis det kunne være noen nytte for deg, er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss på telefon 08588 eller chat (hvis du ikke vil snakke).
Du kan også ta kontakt med Mental Helse på 116 123 når du har det vanskelig. Hjelpetelefonen er Mental Helses telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med.
• Et døgnåpent tilbud
• Det er gratis å ringe 116 123