Varighet

Hei, Mitt navn er NN (anonymisert, red.). Har røyket gjevnlig hver dag i 7 år, valgt og stoppe for 3 dager siden, hvor lenge vil det sitte i kroppen, om jeg evt må avlegge en urinprøve:/?

Mann, 25 år fra Østfold
Gratulerer med det du er i gang med. Håper det går greit for deg. Vi antar at det er cannabis det er snakk om her, og ikke bare tobakk? Du bør regne med at cannabis kan spores i omlag 8-10 uker etter daglig og såpass langvarig bruk. Det er noen individuelle variasjoner, men daglig bruk spores i 6-12 uker.
Hvis du har behov for å snakke med noen (anonymt) i denne fasen, er du velkommen til å kontakte oss på telefon (man-søn 11-19, ons 10-21) eller på chat (hverdager 14-17).